Dubai is the place to be!

Försov mig imorse och kom 45 minuter för sent till retoriken. Väl där blir min lärare hur arg som helst på mig för att jag ska åka till Dubai. Han var inte arg på att jag skulle åka iväg utan på att det var just Dubai jag skulle åka till. "Dubai är den värsta platsen som finns på hela jorden" och "Hur kan du åka till ett land där bara en person utgör ett större klimathot än ett helt land i Afrika?" var kommentarer jag fick. Jag vet inte ens hur jag ska reagera på det, vad jag ska svara. Får en lärare ens säga så? Jag vet inte, men jag kan ju säga att det inte direkt är ovanligt att lärare på min skola låter sina personliga åsikter gå ut över undervisningarna, omdömena och betygen. But that's life right?

Kommentarer
Postat av: Anna

haha men jag forsokte hitta det men icke sara nicke! Nar var det??;)

2008-11-24 @ 12:26:33
URL: http://annavictoriaelisabeth.blogg.sergel
Postat av: anna

inlägget du komenterade på! :)

2008-11-24 @ 14:06:35
URL: http://annavictoriaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0