Småsaker gör min dag!

Det har hänt väldigt mycket roligt på sista tiden måste jag erkänna. Inga megasaker, utan mer småsaker som gör ens dag. Till exempel att vi dansade afrikansk dans på idrotten idag, vilket var hur roligt som helst! Eller att jag köpte mysigaste tröjan från Monki igår. Eller att Afrikaprojektet är över (jag skriker av lycka inombords) och att det sista seminariet gick över förväntan. Eller att jag fick pris på retoriken igår när kursen avslutades och vi firade med fika och prisutdelning till alla årets-. Eller att vi hade pepparkaksbak hos mormor häromdagen med kusinerna. Och nu har jag årets sista lektion: tyska, där vi tittar på Goodbye Lenin. Bra film!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skojigt vännen!! :D

Hörru The script är fyra dagar innan ni åker hit :D

2008-12-18 @ 18:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0