Om vi alla vill hjälpa till



Detta klipp, när fotbollsmålvakten Rami Shaaban besökte Egypten för att uppmärksamma problemen med barnäktenskap, visades i Faddergalan igår. Enligt mig, ett av de starkaste klippen.
Det är klipp som dessa som påminner mig om varför jag engagerar mig över huvudtaget. Och som påminner mig om hur bra jag har det här hemma. Och som, framför allt, påminner mig om att det alltid finns något man kan göra för att förbättra situationen för andra människor som inte har det lika bra ställt som oss i Sverige.
Jag uppmanar alla till att agera för att göra världen till en bättre plats.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Säger bara äntligen har jag hittat din blogg kvinna!

Du ska veta att jag saknar dig din skrutt.

Ha det så himla bra,puss Nathalie (du kanske förstår att de är Nathalie Persson?)

2008-12-16 @ 20:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0