Allt som börjar på jul- är det bästa jag vet just nu!

Ibland hatar jag verkligen att vi gör allt vårat skolarbete på datan och att allt material vi får finns på internet. Jag fastnar alltid på något annat, alltid! Dessutom har jag verkligen ingen lust att plugga över huvudtaget. Trodde att jag skulle komma tillbaka pigg och utvilad men det är jag fan inte. Jag är trött och jag vill inte se skolan något mer det här året. Har två inlämningar, ett prov och ett tal till fredag och måndag och jag har inte börjat på något än. Allt är bara så himla tråkigt. Jag brukar ändå kunna lura mig själv att göra de tråkiga läxorna till roliga (okej, inte roliga men mindre tråkiga i alla fall) men allt är bara borta. Jag vill bara äta juleskum, dricka julmust och ha jullov. Nu, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0